Cumu pulisce e buttigli di vetru per esse brillanti cum'è novi?

U mutivu principale perchè ognunu sceglie una buttiglia di vetru hè per via di a so trasparenza, sia in u campu di l'alimentu sia in u campu di l'arti, hè particularmente attraente, aghjunghjendu bellezza à u nostru ambiente è i prudutti, ma ci sò ancu parechji casi induve pruduciamu A buttiglia di vetru ùn hè micca bè cum'è avemu imaginatu.A trasparenza di u corpu di l'buttiglia ùn hè micca alta, è cuntene impurità, chì riduce assai u prezzu di vendita.Chì ghjè u mutivu di sta situazione.
1. Quandu a diapositiva di vetru cade in u muffa preliminare, u fabricatore di buttiglia di vetru ùn pò micca entre in modu precisu in u muffa preliminare, è u fabricatore di bottiglia di vetru hà troppu attritu cù u muru di u muffa, chì causanu creses, è e pieghe si allarganu dopu u soffiu, è i pieghe sò furmatu nantu à u corpu di a buttiglia di vetru.
2. I marchi di taglio nantu à u corpu di l'buttiglia sò troppu grande, è e cicatrici tagliate dopu à a furmazione di u corpu di l'buttiglia appariscenu nantu à u corpu di a buttiglia.
3. U prototipu di buttiglia di vetru è i materiali di muffa sò assai poveri, a densità ùn hè micca troppu alta, è a vitezza di l'ossidazione hè troppu veloce dopu à a temperatura alta, chì formarà denti fini nantu à a superficia di u muffa, chì causanu a superficia di a buttiglia di vetru. per esse irregolari dopu à molding.
4. L'oliu di muffa di buttiglia di vetru pruvucarà una lubrificazione insufficiente di u muffa, una velocità di goccia più bassa è un cambiamentu rapidu di u tipu di materiale.
5. U fabricatore di buttiglia hà strofinatu contr'à u muru di u muffa di a buttiglia di vinu.A volte, durante u prucessu di fabricazione di a buttiglia di licore, quandu a fritta di vetru casca in u moldu prelimiunale, ùn pò micca entre accuratamente in u moldu preliminariu.Questu pruvucarà attritu cù u muru di u moldu, arrughe, è aspetta.Dopu chì l'aria hè soffiata, e arrughe nantu à a superficia si sparghjenu è si sparghjenu, cusì chì i buttigli di vetru persunalizati ponu facilmente causà arrughe in u corpu di a buttiglia di vinu, chì affettanu seriamente a finitura di u corpu di a buttiglia.
6. U disignu iniziale di u moldu hè irragionevule.Quandu u fabricatore di buttiglia di vetru pruduce a buttiglia di vetru, u disignu iniziale di u muffa causarà prublemi durante l'usu.Troppu muffa o buttigli di pickle troppu chjuchi pò causari prublemi, pruvucannu gocce à entre Dopu à u muffa, u soffiu pusitivu si sparghje in modu irregolare, pruvucannu spots in u corpu di a buttiglia di vetru.
Dopu un usu longu, i buttigli di vetru accumuleranu assai batteri.S'elli sò continuamente aduprati per riempie i buttigli di bevande, anu un certu impattu nantu à a salute.A pulizia regulare pò ancu eliminà i batteri è l'impurità, allargà a vita di serviziu di buttigli di vetru, è mantene.Bellu.

详情图9
1. Truvate un pocu di sabbia fina, mette in a buttiglia, aghjunghje una quantità approprita d'acqua, scuzzulate a buttiglia di meli in a buttiglia per formate un vortice, è poi sciacquate.U metudu hè praticu, simplice è efficace.
2. Pour un pocu di l'acitu in a buttiglia è scuzzulate a buttiglia per fà l'acitu formate un vortice, scuzzulate in avanti è in avanti parechje volte, poi pulite u vasu di marmellata, prima sorte dui ecunomica è pratichi, è scopre u megliu. unu aviserà tutti.
3. A pelle di patata pò cuntene amidu, chì ponu caccià ligeri macchie d'oliu.Quandu u vetru hè chinu di terra, mette u vasu di patate in i calze, prima sparghje u vetru uniformemente nantu à u vetru, è poi secca cun un pappu umitu.
4. Asciugà u vetru cù acqua calda, aduprate l'aria calda per aiutà à caccià a terra, o immergete u limonu in acqua calda, aduprate l'acqua calda di limone per rinfriscà u vetru.


Tempu di post: 03-06-2019